Overslaan naar inhoud
  • Er zijn geen suggesties want het zoekveld is leeg.

Wat gebeurt er als ik ga verhuizen?

Als je gaat verhuizen zijn er veel dingen om te regelen en uit te zoeken. Lees in dit artikel wat je van DeWarmte en haar producten kan verwachten bij een verhuizing.

Bij vertrek

Stekker er in laten

Voor al onze producten geldt; laat de stekker er in, maar zet de temperatuur laag. Voor de Pomp AO kun je de thermostaat laag of op zomerstand zetten, zodat de Pomp AO niet onnodig gaat verwarmen. Deze kan dan echter nog wel 1x per week opstarten om zichzelf intern gesmeerd te houden. 

Bij de Pomp T kan het boilervat op een lage temperatuur ingesteld worden, maar kan deze nog wel 1x per week een desinfectiecyclus uitvoeren. 

De HeatCycle zal zichzelf blijven schoonspoelen om te voorkomen dat het filter verstopt raakt. 

Verhuisformulier invullen

Wij ontvangen graag de naam en het emailadres van de nieuwe bewoners, zodat we dit in onze interne administratie aan kunnen passen. De toegang tot de App kunnen wij dan ook overzetten. Lever deze informatie eenvoudig aan via het volgende formulier:

Verhuisformulier

Warmtepomp voor je nieuwe huis?

Heeft je nieuwe huis nog geen warmtepomp? Neem ter zijner tijd contact op met onze Sales afdeling. Wij helpen je daar natuurlijk graag mee. 

Bij aankoop

Meterstanden doorgeven

Er is waarschijnlijk wat energie gebruikt in de tijd dat de vorige eigenaar is weggegaan en jij bent ingetrokken in het nieuwe huis. Maak direct een foto van de meterstanden en geef deze zo snel mogelijk door aan je nieuwe electriciteitsprovider. Dan weet je zeker dat je niet teveel hoeft te betalen. 

Leer de producten kennen

Aangezien je op deze pagina bent, heb je hem al gevonden: ons Help Center! Hier staat allerlei informatie over onze systemen, hoe ze werken, wat er ingesteld kan worden en nog veel meer. 

Geef je gegevens door

Mocht de vorige bewoner het nog niet gedaan hebben; stuur je naam, adres, emailadres en wifi gegevens naar ons door via het volgende formulier:

Verhuisformulier

Je contactgegevens koppelen we dan aan alle producten die jij hebt overgenomen en met je wifi gegevens kunnen we jouw systeem weer online brengen. 

Onderhoud en service

Wij bieden verschillende vormen van onderhoud en service aan. Iedere klant van ons krijgt gratis hulp op afstand, ook als jij zelf niet de warmtepomp hebt aangeschaft. Wil je daarnaast verzekerd zijn van onderhoud en/of service? Neem dan contact op met onze Support afdeling
om te bespreken wat er mogelijk is.